۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان
بیانیه مدیرعامل شرکت محصولات کاغذی لطیف به مناسبت هفته دفاع مقدس
چکیده

مهندس کامبیز معتمد وزیری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره محصولات کاغذی لطیف ، به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد شهدا ، بیانیه ای منتشر کرد

access_time ۱۴۰۳ چهارشنبه ۴ مهر
remove_red_eye 107 بازدید
بیانیه مدیرعامل شرکت محصولات کاغذی لطیف به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی محصولات کاغذی لطیف؛ مهندس کامبیز معتمد وزیری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره محصولات کاغذی لطیف به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه به شرح ذیل آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من توصیه میکنم این کتابهائی که در شرح حال سرداران است یا آنچه که در گزارش روزهای جنگ و سالهای دشوار اول بالخصوص نوشته شده، این را جوانها بخوانند. خود را سیراب کنید از معرفت به آنچه که گذشته است در تاریخ انقلاب.(رهبر معظم انقلاب اسلامی 1387/02/14)

فرا رسیدن هفته دفاع مقدس یادآور و نماد مقاومت، پایداری، ایثار ، رشادت و پیروزی ملت بزرگوار ایران در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و حراست از خاک پاک ایران را گرامی می‌داریم.

این برهه پرفراز و نشیب، در تاریخ ایران عزیز و در اذهان و قلوب مردمان این دیار همواره جاودان می ماند و یاد شهیدان و ایثارگران این دفاع مقدس در قله رفیع مجاهدان فی سبیل الله و در تاریخ پرافتخار میهن اسلامی ثبت و ماندگار خواهد ماند.

دفاع مقدس مردم رشید ایران و جان فشانی شهدا، و ایثار ایثارگران درس های زیادی برای خیر خواهان و بدخواهان ملت ایران به میراث گذاشت.

درس فداکاری و پایداری، به عنوان الگویی برای مقاومت برای آزادی خواهان، پاسخ قاطع ملت ایران به متجاوز و بدخواهان و توطئه گران.

امروز وظیفه ماست که با تکیه بر آموزه‌های آن روزهای طلایی، راه شهیدان و جانبازان سرافراز را ادامه دهیم و با تلاشی مضاعف، در مسیر سربلندی و پیشرفت ایران عزیز گام برداریم.

 اینجانب به همراه تمامی همکاران گرامی در مجموعه محصولات کاغذی لطیف، این ایام پربرکت را به رهبر معظم انقلاب، رزمندگان، ایثارگران و آزادگان و خانواده‌های محترمشان تبریک عرض نموده و سرافرازی و سربلندی این نظام مقدس را از خداوند منان خواستارم.

 

کامبیز معتمد وزیری

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره محصولات کاغذی لطیف