۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
مراسم بزرگداشت روز کار و کارگر در شرکت محصولات کاغذی لطیف
چکیده

همزمان با ایام گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، مراسم تجلیل از کارگران نمونه در سالن همایش های شرکت محصولات کاغذی لطیف برگزار شد

access_time ۱۴۰۲ دوشنبه ۱۸ ارديبهشت
remove_red_eye 834 بازدید
مراسم بزرگداشت روز کار و کارگر در شرکت محصولات کاغذی لطیف

همزمان با ایام گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، مراسم تجلیل از کارگران نمونه در سالن همایش های شرکت محصولات کاغذی لطیف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت محصولات کاغذی لطیف، جشن روز کارگر و مراسم تجلیل از همکاران نمونه با حضور ابراهیم نصرالهی،  مدیرعامل و نایب رئیس گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین «تاسیکو»، سید علی اکبر هاشمی مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت محصولات کاغذی لطیف، محمد رضا عاشری عضو هیئت مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان این شرکت برگزار شد.

مهندس نصرالهی در سخنانی با اشاره به موفقیت ها و دستاورد های شرکت محصولات کاغذی لطیف، در سال گذشته از تلاش ها و کوشش های جمعی پرسنل لطیف تشکر کرد.

 وی جایگاه ویژه گروه صنعت سلولزی در شستا و کشور را مرهون توجه جدی مدیران و کارکنان شرکت های زیر مجموعه هلدینگ از جمله شرکت لطیف دانست.

مدیر عامل «تاسیکو» در ادامه از برنامه واگذاری سهام کارخانه ها به کارگران و کارکنان و همچنین توجه جدی به امر مسکن کارگران در سال جاری خبر داد، وعده ای که با استقبال کارکنان لطیف رو به رو شد.

در ادامه این برنامه سید علی اکبر هاشمی مدیر عامل شرکت لطیف، ضمن تبریک ایام روز کار و کارگر، موفقیت های به دست آمده را ماحصل حرکت جمعی مدیران و پرسنل این شرکت دانست و از آنان تشکر و قدرانی کرد.

محمد رضا عاشری عضو دیگر هیئت مدیره شرکت نیز طی سخنانی کوتاه ضمن تمجید از تلاش های کارگران و کارکنان این شرکت از همه همکاران بابت حضور و تلاش شبانه روزی در مجموعه شرکت قدردانی کرد.

در پایان این برنامه که با آيتم های متنوع و مفرحی همراه بود، با اهدای لوح تقدیر و هدایا از فرزند شهید وظیفه دان، کارگران و کارکنان نمونه، بازنشستگان سال ۱۴٠۱ و اعضای پیشین شورای اسلامی کار این شرکت تمجید و قدردانی شد، همچنین به پاس اهتمام ویژه مدیران نسبت به امور رفاهی کارکنان، لوح سپاسی به رسم یادبود از سوی اعضای شورای اسلامی کار لطیف به مدیران عامل تاسیکو و لطیف اهدا شد