پس از خیر مقدم توسط دکتر میری سرپرست شرکت لطیف و تاکید ایشان مبنی بر تقویت مکانیزم های مبتنی بر نظام مشتری مداری، روسای انجمن های سلولزی و تیشو سازان به ایراد سخنرانی پرداختند.
برگزاری نشست هم اندیشی مدیران شرکت لطیف با مشتریان
نشست هم اندیشی مدیران شرکت محصولات کاغذی لطیف با مشتریان برگزارشد
به گزارش روابط عمومی لطیف روز ۱۷ آذر نشستی با هدف بررسی چالش های فراروی صنعت سلولزی کشور و رفع مشکلات پیشرو در مرکز همایش های مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد
در این نشست که با حضور مدیران و مشتریان شرکت لطیف برگزار شد، پس از خیر مقدم توسط دکتر میری سرپرست شرکت لطیف و تاکید ایشان مبنی بر تقویت مکانیزم های مبتنی بر نظام مشتری مداری، روسای انجمن های سلولزی و تیشو سازان به ایراد سخنرانی پرداختند
در ادامه نشست و در راستای تکریم از مشتریان محترم شرکت ، برنامه پرسش و پاسخ تدارک دیده شده بود تا هر یک از مشتریان لطیف بتوانند به صورت مستقیم سئوالات و دغدغه های خود را در مورد چگونگی روند خرید، کیفیت محصولات، عدالت در توزیع و همچنین موارد حقوقی را با مدیران شرکت مطرح و توسط مدیران شرکت لطیف پاسخ و یا قول پیگیری و رفع مشکلات را دریافت کنند
در خاتمه اکثر مشتریان حاضر در نشست ضمن ابراز خوشنودی و قدردانی از این اقدام شرکت لطیف، برگزاری اینگونه نشست ها را برای رفع مشکلات و و ایجاد حس همدلی و حفظ منافع مشترک تمامی ذینفعان بسیار سودمند و مفید توصیف کردند