۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
برگزاری نشست هم اندیشی مدیران شرکت لطیف با مشتریان
چکیده

پس از خیر مقدم توسط دکتر میری سرپرست شرکت لطیف و تاکید ایشان مبنی بر تقویت مکانیزم های مبتنی بر نظام مشتری مداری، روسای انجمن های سلولزی و تیشو سازان به ایراد سخنرانی پرداختند.

access_time ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۱ آذر
remove_red_eye 796 بازدید
برگزاری نشست هم اندیشی مدیران شرکت لطیف با مشتریان

 

برگزاری نشست هم اندیشی مدیران شرکت لطیف با مشتریان

نشست هم اندیشی مدیران شرکت محصولات کاغذی لطیف با مشتریان برگزارشد

به گزارش روابط عمومی لطیف روز ۱۷ آذر نشستی با هدف بررسی چالش های فراروی صنعت سلولزی کشور و رفع مشکلات پیشرو در مرکز همایش های مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد

در این نشست که با حضور مدیران و مشتریان شرکت لطیف برگزار شد، پس از خیر مقدم توسط دکتر میری سرپرست شرکت لطیف و تاکید ایشان مبنی بر تقویت مکانیزم های مبتنی بر نظام مشتری مداری، روسای انجمن های سلولزی و تیشو سازان به ایراد سخنرانی پرداختند

در ادامه نشست و در راستای تکریم از مشتریان محترم شرکت ، برنامه پرسش و پاسخ تدارک دیده شده بود تا هر یک از مشتریان لطیف بتوانند به صورت مستقیم سئوالات و دغدغه های خود را در مورد چگونگی روند خرید، کیفیت محصولات، عدالت در توزیع و همچنین موارد حقوقی را با مدیران شرکت مطرح و توسط مدیران شرکت لطیف پاسخ و یا قول پیگیری و رفع مشکلات را دریافت کنند

در خاتمه اکثر مشتریان حاضر در نشست ضمن ابراز خوشنودی و قدردانی از این اقدام شرکت لطیف، برگزاری اینگونه نشست ها را برای رفع مشکلات و و ایجاد حس همدلی و حفظ منافع مشترک تمامی ذینفعان بسیار سودمند و مفید توصیف کردند