•  
     

روند دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۷: وضعیت بازاریابی اینفلونسر Influencer Marketing تعداد بازدید 478
روند دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۷: وضعیت بازاریابی اینفلونسر Influencer Marketing
بر طبق پژوهش‌های اخیر آژانس‌های بازاریابی Altimeter، Traackr و TopRank اکثر بازاریابان کار با اینفلونسر و راه‌اندازی کمپین‌های مختلف را بیش از حفظ برنامه‌های نرمال تبلیغاتی خود ترجیح می‌دهند.
کد خبر: 314 تاریخ انتشار 1395/12/01

بر طبق پژوهش‌های اخیر آژانس‌های بازاریابی Altimeter، Traackr و TopRank اکثر بازاریابان کار با اینفلونسر و راه‌اندازی کمپین‌های مختلف را بیش از حفظ برنامه‌های نرمال تبلیغاتی خود ترجیح می‌دهند.

این گزارش بر اساس داده‌های یک بررسی بین ۲۴ اوت تا ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۶ از میان ۱۰۲ بازاریاب انجام‌شده است. ۷۰ درصد پاسخ‌دهندگان برای شرکت‌هایی با بیش از ۱۰۰۰ کارمند کار می‌کنند:
حدود ۴۳ درصد پاسخ‌دهندگان می‌گویند برند موردنظرشان، از طریق بازاریابی اینفلونسر در حال آزمون‌وخطاست تا به نتیجه برسد، حدود ۲۸ درصد آن‌ها اینفلونسر را تنها در کمپین‌های تبلیغاتی که خودشان راه‌اندازی می‌کنند دخیل می‌کنند. حدود ۲۴۴ درصد بازاریابان می‌گویند از طریق بازاریابی اینفلونسر تنها فعالیت‌های رو به رشد برندشان را تبلیغ می‌کنند و ۵۵ درصد پاسخ‌دهندگان می‌گویند تمام فعالیت‌های بازاریابی خود را در راستای فعالیت بازاریابی اینفلونسر تنظیم می‌کنند.
influencer-altimeter-070217
برنامه‌های بازاریابی اینفلونسر IM)  Influencer Marketing) در شرکت‌های B2C با آمار ۵۵ درصدی در مقایسه با آمار ۱۵ درصدی شرکت‌های B2B نشان از فعال بودن بیشتر شرکت‌های B2C در این حوزه است.

پاسخ دهنگان معتقدند بازاریابی اینفلونسر بیشترین تأثیر را در کمپین‌های بازاریابی محتوا و کمپین‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی دارد.
بازاریابان می‌گویند دلایل اصلی استفاده از اینفلونسر حمایت برند (۹۴ درصد از این مورد به‌عنوان یک هدف استناد می‌کنند)، افزایش آگاهی از برند (۹۲ درصد) و رسیدن به مخاطبان جدید (۸۸ درصد) است.
goals-altimeter-070217


بازگشت به ابتدای صفحه
نام:
ایمیل:  
نظر:
ارسال
نظر شما با موفقیت در سامانه ثبت گردید
نظرات بینندگان